torstai 18. syyskuuta 2008

Kirje ystävälle

Hei!

Ajattelin kirjoittaa sinulle kiittääkseni sinua menneistä vuosista ja pelkästä olemassaolostasi. Mukavaa kun olet ollut osa elämääni ja olet toivottavasti myös jatkossa. Minulla on ollut kanssasi mukavaa, vaikka välillä onkin ollut vähän vaikeaa ymmärtää toimiasi (ja sinun varmasti minun toimia). Satunnaiset riidat eivät ole kuitenkaan pilanneet välejämme, vaikka hetken aikaa onkin pitänyt hiljaista. Muistatkos esimerkiksi sitä kun tai sitä yhtä kertaa, jolloin? No, onneksi niistä päästiin yli ja ystävyys jatkuu.

Haluaisin myös pyytää anteeksi menneiden vuosien käytöstäni. Silloinkin kun, sanoin niin, vaikka tiesin oikein hyvin, että. Olen pahoillani siitä.

Olet ollut myös oivallinen opettaja. Olen kiitollinen sinulle siitä, että opetit minulle aikoinaan. Siitä on ollut elämässäni yllättävää hyötyä. Kiitos :)

Parhain terveisin,

ystäväsi Minä

Ei kommentteja: